Reklamacje i zwroty
1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo kontakt@kahiko.pl
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Pobierz formularz zwrotu a następnie go wypełnij.
W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo załączając zdjęcia na adres kontakt@kahiko.pl
Tam otrzymacie Państwo pomoc oraz formularz reklamacyjny.
3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.
4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 14 dni wyślij paczkę na adres:
Kahiko Jewelry Centrum Biznesowo Szkoleniowe ul. Andrzeja Struga 13/21, pokój 200 C
95-100, Zgierz
ZALECAMY NADANIE ZWROTU DO PACZKOMATU
PACZKOMAT ODBIORU : ZGI05M
5. OCZEKUJ NA ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy.
Zwrot dokonywany jest na konto bankowe.
6. ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE
Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub personalizowanych, zwrot nie jest możliwy.
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)
7. ZWROTY ZAMÓWIEŃ ZAWIERAJĄCYCH PREZENT
W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był prezent o wartości Y, przysługujący od kwoty X Klient zobowiązany jest zwrócić także otrzymany prezent.
W przypadku zwrotu części towaru, jeśli kwota zakupu spadnie poniżej ceny X to Klient również jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego prezentu.
W przypadku odmowy zwrotu prezentu, Sklep zwróci Klientowi kwotę pomniejszoną o wartość prezentu.
Wymiany
W sklepie online realizujemy wymiany tylko w poniższych przypadkach.
-
Zmiana długości łańcuszka/naszyjnika z kamieni/naszyjnika z Pereł
-
Zmiana rozmiaru pierścionka/bransoletki
W inny wypadku proszę dokonać zwrotu i zamówić nowy produkt.
1. ZGŁOŚ CHĘĆ WYMIANY
Na zgłoszenie wymiany masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć wymiany mailowo kontakt@kahiko.pl
2. ZAPAKUJ PRODUKT
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
W paczce muszą się znaleźć:
-
produkt
-
karteczkę z informacją o ile skrócić naszyjnik lub na jaki obwód nadgarstka/palca zmniejszamy lub zwiększamy bransoletkę/pierścionek (Dokonaj pomiaru obwodu zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie. Pamiętaj, że nasze bransoletki są delikatnie luźne, a nie przylegające, jeśli chcesz aby przylegały do nadgarstka poinformuj nas o tym.)
-
numer telefonu
-
adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wysyłki paczkomatowej konieczny jest adres mail,numer telefonu oraz paczkomat)
3. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres:
Kahiko Jewelry Centrum Biznesowo Szkoleniowe ul. Andrzeja Struga 13/21, pokój 200 C
95-100, Zgierz
ZALECAMY NADANIE ZWROTU DO PACZKOMATU
PACZKOMAT ODBIORU : ZGI05M
4. OPŁAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Konieczne będzie opłacenie przesyłki zwrotnej ( 12 zł paczkomat, 14 zł kurier, 21 zł paczka pobraniowa)
oraz ewentualnej dopłaty uzgodnionej z pracownią.
NR. KONTA Santander Bank
73 1090 2705 0000 0001 4878 0144
5. OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ